Un nou laboratori per avançar en immunologia

La Dra. Stefanie Wculek dirigeix ​​el nou grup de recerca

L'IRB Barcelona ha inaugurat un nou laboratori dedicat a la investigació en immunologia, sota el lideratge de la Dra. Stefanie Wculek. Aquesta iniciativa té com a objectiu aprofundir en la nostra comprensió del paper del sistema immunològic en la salut i la malaltia, posant èmfasi en les defenses innates del cos i en la seva reacció davant de condicions com el càncer, l'envelliment i altres.

La creació d’aquest laboratori, que compta amb el suport financer de la Fundació "la Caixa", marca un pas estratègic cap a la integració de la recerca immunològica d‟avantguarda amb l‟aplicació clínica. És part del Programa de Recerca Translacional i Innovació (TRIP, per les sigles en anglès) més ampli, que busca traduir ràpidament els descobriments de laboratori a la pràctica clínica, beneficiant l'atenció al pacient i fomentant la recerca en immunologia.

Més informació: https://www.irbbarcelona.org/ca/news/institucionals/lirb-barcelona-obre-un-nou-laboratori-reforcar-la-seva-area-dimmunologia